Marketing büdzsé tervezés

Ismerd meg, hogyan kell olyan marketing büdzsét tervezni, ami megtérülést generál

Amennyiben a marketing büdzsé tervezése nem szakmai alapokon történik, nagyjából garantálható a teljes marketing súlyos alulteljesítése, vagy akár a bukása. Ismerd meg a szakma szabályait és összefüggéseit a büdzsé megtervezésére; használd a 4x25 szabályt, kalkulálj vertikálisan az iparágadnak megfelelően, tervezz okosan W/nW arányt, házon belüli és ügynökségi erőforrásokat.

100% Ingyenes E-book

Letölthető 27 oldalas PDF

  • Kezdő és haladó szint

    A büdzsé tervezésének alapvető összefüggései bárki számára elsajátíthatóak

  • Szükséges előképzettség

    Az e-book megértéséhez legfeljebb középiskolai matematikai képzettség szükséges

Tematika

Tartalomjegyzék

    1. A szerző előszava

    2. E-könyv letöltés

About this course

  • Ingyenes
  • 2 lecke
  • 0 órányi videótartalom

Formátum

Egyetéen 27 oldalas PDF a marketing büdzsé tervezésének fortélyairól

  • 27 oldal

  • Táblázatok és illusztrációk

  • Források és hivatkozások

Szerző

Vállalkozó, befektető, blogger Péter Kádas, Dr.

Orvos és közgazdász 25+ év vállalkozói, 5+ év tőkebefektetői és 10+ év online marketing tapasztalattal a magyar és az amerikai piacon. Munkáját Goldenblog és Év honlapja díjakkal ismerte el a szakma. Több e-commerce minősítése mellett az online B2B marketing, a marketing automatizáció és a külföldi piacralépés specialistája. Több más vállalkozás mellett a 7Digits Ügynökség és a 7Academy társalapítója.

Média megjelenések

Ahol még találkozhattál a 7Digits Csapatával

Budapest Business Journal logo
Forbes logo Shopify SEO
RTL Klub logo a Shopify keresőoptimalizálás oldalra
Világgazdaság logo Shopify

Vélemények

a tananyagról

5 csillagbesorolás

5+

Alex Horváth

Nem olyan régen (átkattintással) kerültem az oldalatokra és most pont azzal kapcsolatban írtatok, ami komolyabban foglalkoztat. Jó volt olvasni és a végén ne...

Több megjelenítése

Nem olyan régen (átkattintással) kerültem az oldalatokra és most pont azzal kapcsolatban írtatok, ami komolyabban foglalkoztat. Jó volt olvasni és a végén nem azt éreztem, hogy DONE, hanem még olvasnám tovább. Lesz-e folytatás? Van, hogy napközben, ha "híreket" akarok olvasni, akkor egyből itt kezdek. Összegezve: Köszi a minőségi tartalmat!

Kevesebb megjelenítése
5 csillagbesorolás

Kár, hogy nincs még öt csillag

Dezső Valde

Ha lenne, akkor kétszer ötöt adnék.

Ha lenne, akkor kétszer ötöt adnék.

Kevesebb megjelenítése

GYIK

Gyakran Intézett Kérdések

  • Mennyire haladóknak való ez az e-book?

    Semennyire. Józan paraszti ésszel átlátható a teljes tartalma.

  • Marketing vezetőknek, vagy döntéshozóknak szól?

    Módszertanát tekintve inkább CMO-knak, de az első és az utolsó fejezet melegen ajánlott minden döntéshozónak, aki nem szeretne tízmilliókat elégetni feleslegesen.

  • Nem elég, ha az ügynökség megmondja, hogy mennyi legyen?

    Adott esetben még elég is lehet, de mivel korántsem minden ügynökség képes az üzleti célok mentén tervezni, sokkal jellemzőbb, hogy azt a konkrét feladatot hajtják végre, amire az ügyfél megkéri őket - sajnos még akkor is, ha az totál felesleges, vagy akár ártalmas az ügyfélnek.

  • Kereshetem a 7digits ügynökséget marketing büdzsé tervezéssel, vagy startégiával?

    Igen, örömmel segítünk, ha esetleg még a könyv elolvasása után is lennének kérdéseid.